دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

ما در اين سايت كليه مقالات مربوط به ثبت شركت ، ثبت برند را به اشتراك ميگذاريم

ثبت برند در تبريز

۶۷ بازديد

ثبت برند در تبريز

شهر تبريز از جمله شهرهايي مي باشد كه يك پل ارتباطي بين كشور ايران و كشورهاي همسايه غربي مي باشد.

براي ارتقا و دسترسي به اهداف بالاتر و استفاده ار روش هاي جديد براي گسترش كار و فعاليت خود و حتي براي تبليعات و بازرايابي بهترين روش انتخاب يك برند مناسب مي باشد . از مزاياي ثبت برند بدين صورت مي توان گفت كه اشخاص حقيقي و يا حقوقي كه برند خود را ثبت مي نمايند مي توانند توسط آن از وام و تسهيلات دولتي استفاده نمايند. هم چنين با ثبت برند است كه مي توانيد محصول و يا كالاهاي خود را منحصر بفرد كنيد و در بازار به مصرف كنندگان نشان دهيد .با ثبت برند است كه مي توانيد در بازار هاي جهاني شركت كنيد و مي توانيد صادرات و واردات انجام دهيد.

سامانه تخصصي ثبت برند در تبريز

در صورت نياز به ثبت برند در تبريز و ديگر شهرستان هاي استان تبريز شامل ثبت برند در هشترود،ثبت برند در مراغه،ثبت برند در آذرشهر،ثبت برند در شبستر،ثبت برند در هريس،ثبت برند در چاراويماق،ثبت برند در خاروانا و ثبت برنددر قدس مي توانيد از كارشناسان و كارگروه متخصص در حوزه ثبت برند در تبريزموسسه ثبتي بين الملل اطلاعات لازم را دريافت و در صورت صلاحديد كليه مراحل ثبت برند در تبريز و شهرستانهاي استان تبريز را به ثبت بين الملل واگذار نماييد.

توضيحاتي كوتاه در خصوص ثبت برند در تبريز 

ثبت برند در آذربايجان شرقي

ساختار نام و نشان تجاري برند در تبريز

راهبرد نام و نشان تجاري اجزاي خاص يك شركت مي باشد. خدمات و محصولات مختلف كه مي فروشد و يا استفاده مي كند كه از آن بهره مي گيرد. نام و نشان تجاري نشان دهنده ابزاري نو و موجوديت يافته مي باشد. راهبرد نام و نشان تجاري تصويري ايجاد خواهد كرد كه هر فعال اقتصادي آن را هدف مي نامد. برند معياري را انتخاب مي كند كه هر كمپاني را متمايز مي كند. حق انتخاب نام و نشان تجاري راهبردي بسيار مهم در بازارهاي صنعتي مي باشد. راهبرد نام گذاري برند انتخاب اجزاي خاص و معمول نام و نشان تجاري براي محصولات و خدمات مختلفي كه براي ثبت شركت و همچنين خدمات كه ارائه مي دهند به كار مي رود. اصول اوليه طرح راهبرد نام و نشان تجاري نوعي از اصول زيربنايي مي باشد. بطور كلي به نوع ماهيت كسب و كار و راهبردي كه در آن صنعت پيشرو دارد نام و نشان تجاري به همان سو سوق پيدا مي كند. هر شركت جهت بهره مندي از سهم بيشتر بازار بايد چندين نام و نشان تجاري داشته باشد. كه هر كدام از اين نام و نشان تجاري بايد در عرض عمق و طول بايد متمايز باشد.اين نام معمولا شامل تمام محصولات و خدمات يك فعال اقتصادي و كسب و كار مي باشد.

ثبت نام تجاري در آذربايجان شرقي

به منظور اثربخش بودن كسب و كار يك برنامه ريزي اوليه به وسيله مديريت برند بايد ايجاد گردد. ارزش نوآوري به جاي كنترل ساده هزينه برند لازم است. راهبرد به سمت يك برند برتر بايد شروع شود. هر شكل از مسير روابط با خريدار آن كالا يا خدمات بايد برنامه ريزي شود و د رجهت وفاداري مشتري تنظيم شود. كانال هاي توزيع با كيفيت بالا و رويكردهايي براي برند ايجاد گردد. برنامه هاي جامع تبليغاتي و راهبرد هر برند ايجاد گردد. اين برنامه هاحضور در بازارها از طريق محصولات در كانال هاي توزيع داراي كيفيت بالا نشان مي دهد. تمركز بر ارتباط با گروه هاي تاثير گذار برند پيوسته اهميت دارد. نقش برند در ايجاد هويت و اعتماد مشتريان ارزيابي گردد و تمامي ارتباطات به توسعه شركت و تصوير ذهني برند منجر مي گردد. حفظ شهرت برند يك اولويت اساسي مي باشد زيرا يكي از ارزشمندترين دارايي يك شركت مي باشد. نقش اصلي در ايجاد هويت يك شركت و رساندن آن به جايگاه ويژه اقتصادي بازار، ساختار متفاوت برند مي باشد. در بازاري كه شركتي ساختار برندي واضح و قابل فهم داشته باشد. عنصر موفقيت يك خلق ساختار برند منسجم و هماهنگي در تمام سطوح مي باشد .تمركز محدودي بر برند در يك كمپاني و ثبت ساختار در بازارهاي جهاني اعم اين مورد است . نوع برند نبايد به تنهايي و بدون پشتوانه كيفي اغاز شود .در طول زمان بايد شكل گرفته و به تدريج اصلاح و اصلاحاتي صورت پذيرد.كه با  اين فرايند رسالت ساختار برند به تدريج شكل ميگيرد.آگاهي عميق با وسعت عميق تر از برند –ايجاد نقطه تمايز در برند عكس العمل هاي مثبت و قابل حس در برند –ايجاد رابطه خوب با برند همگي با دستيابي اين چهار مرحله در ساختار برند تصوير سازي ذهني برند ايجاد خواهد شد.

ثبت آرم در تبريز

نام تجاري(برند) چيست؟ يك نام عبارت نماد طرح يا هر ويژگي ديگري است كه مشخص‌كننده خدمات يا فروشنده محصولي خاص باشد كه به وسيله ي آن از ديگر محصولات و خدمات مشابه متمايز مي گردد. عنوان قانوني براي برند نشان تجاري است . نام هاي تجاري يا برند ها در سبك هاي متفاوتي هستند هر شكلي كه  قابل رؤيت باشد و تمام قوانين حقوقي را رعايت كرده باشد،از انواع علامت تجاري به شمار رفته و قابل ثبت مي باشد.نام تجاري يا برند برگرفته از واژه هاي آغازين يك عبارت مانند وي آي پي يا كي ف سي.برخي از برندها از نام افسانه ها يا داستان هاي قديمي استخراج شده است.

مزاياي ثبت برند چيست؟

يكي از فوايد ثبت برند اين است كه علائم تجاري مانع تلاش‌هاي متقلبان،‌ براي استفاده از علائم مشخص به منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب يا متفاوت مي‌شوند. اين نظام، آگاهي و امكان سرمايه‌گذاري جهت توليد و فروش كالاها و خدمات را در منصفانه‌ترين شرايط ممكن به مردم مي‌دهد و از اين راه تجارت بين‌المللي را تسهيل مي‌كند.ثبت برند يكي از اقدامات مهم و تاثيرگذار هر فرد حقيقي و حقوقي براي شناساندن محصولات و خدمات و نام تجاري خود مي باشد. همچنين ثبت برند به شخص و شركت حق و حقوق قانوني مي دهد كه كالاها و خدماتش را متمايز كرده و در قالب خاصي به عرضه برساند.از مهم ترين و اساسي ترين ويژگي ها و مزاياي برند اين است كه كسب و كار و محصولات را به مردم مي شناساند و نام آن را در ذهنشان حك مي كند. ديگر نكته اين است كه وقتي مشتري از كالا يا خدمات راضي باشد، همواره به ياد خواهد داشت كه تحت اين نام و برند كالا و خدماتي ارائه مي شوند كه كيفيتي خوب داشته نيازهايش را برآورده مي كند. ويژگي ديگر ثبت برند اين است كه قدرت و عظمت  كسب و كار را به مشتريان مي رساند. مردم اين طور در ذهن دارند كه وقتي شركتي يك برند خاص براي خودش انتخاب مي كند شركت بزرگ و قدرتمندي است. به همين علت اگر يك برند خوب و تاثيرگذار داشته باشد، مي تواند شركت خود را نيرومندتر از آني كه هست معرفي كند.

ثبت برند چيست؟

ثبت برند همان ثبت نام تجاري ، نشان تجاري يا برند مي باشد. با ثبت برند مي توانيد كالا و خدمات خود را به همه مشتريان معرفي نموده و خود را از ديگر رقباي خود متمايز كنيد. ثبت برند از اموري است كه براي شركت هاي توليدي كاملا اجباري مي باشد.زيرا در زمان اخذ گواهي استاندارد بايد ثبت علامت تجاري (برند) را انجام داده باشيد. اگر چنانچه هنوز اقدام به ثبت برند خود ننموده ايد ، از همين حالا اقدام نماييد تا شما هم به عنوان يكي از برترين ها در سطح جهان شناخته شويد. برندينگ چيست؟ برندينگ نام ونشان تجاري مي باشد كه براي معرفي كالا و خدمات يك محصول و تشخيص آن با ساير كالاها و خدمات مشابه ،به ثبت مي رسد.

كليه مشتريان و موكلين گرامي در صورت تمايل در هر نقطه از ايران بزرگ و سربلند ميتوانند با تلفنهاي مجموعه تماس حاصل نموده و از خدمات منحصر به فرد موسسه بين الملل مبتكر در خدمات نوين ثبت شركت ، ثبت برند و برند سازي  كسب اطلاع نمايند.لازم به ذكر است در اين مجتمع حقوقي كليه مراحل ثبت برند طراحي وساختار فيزيكي برند و بازارسازي و برندينگ در قالب پكيچ در اختيار شما عزيزان قرار مي گيرد.

مدارك لازم جهت ثبت برند در تبريز

برند را ميتوان به  دو شكل ثبت نمود  : حقيقي و حقوقي ،كه مدارك براي ثبت هر كدام متفاوت مي باشد.

الف-  اشخاص حقيقي

  1. كپي برابر اصل مدارك شناسايي متقاضي (كارت ملي و شناسنامه) 
  2. كپي برابر اصل مجوز يا پروانه كسب يا هر مدركي كه دال بر اجازه ي يك نهاد مبني بر انجام فعاليت باشد.
  3. طراحي يك  نمونه از برند درخواستي در اندازه 6*6 سانتي متر.

نكته:در صورتي كه تقاضاي استفاده از كلمات لاتين در برند را داشته باشيد  ارائه كارت بازرگاني الزامي است.

ب-  اشخاص حقوقي

  • كپي مدارك شركت از جمله ( روزنامه تاسيس شركت  ، و روزنامه تغييرات هيئت مديره مربوط به شركت)
  • مجوزهاي فعاليت در خصوص فعاليت شركت ،اعم از جواز تاسيس ، جواز صنايع يا بهره برداري ، و مداركي دال بر اينكه مديرعامل و اعضاي شركت مشغول به كار هستند.

 نكته:در صورتي كه تقاضاي استفاده از كلمات لاتين در برند را داشته باشيد ارائه كارت بازرگاني الزامي است.

  • كپي برابر اصل مدارك شناسايي مديرعامل (كارت ملي و شناسنامه)
  • طراحي يك  نمونه از برند درخواستي در اندازه 6*6

زمان،هزينه،تعرفه و قيمت ثبت برند در تبريز

زمان مورد نياز براي ثبت برند در تبريز از اول تا انتهاي ثبت نهايي معمولا در 30 روز كاري به طول مي انجامد .در صورتي زمان متغيير مي باشد كه در ثبت برند در اداره ثبت شركتها مواردي از اطلاعات داراي نقص باشد و يا از برند خود استعلامات لازم را اخذ نكرده باشيد .

هزينه هاي ثبت برند هزينه هاي دولتي هستند كه متقاضي در ثبت بايد آنها را پرداخت نمايد هزينه هاي برند مختلف مي باشد و براي هر بخشي بايد هزينه اي جداگانه پرداخت نمود مثلا هزينه هاي حق الثبت ، هزينه هاي روزنامه رسمي و...

براي اطلاع از اين هزينه هاي ثبت برند در تبريز و اطلاع از هزينه هاي ثبت برند اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانيد از كارشناسان موسسه بين الملل راهنمايي لازم را اخذ نماييد .

مراحل ثبت برند در تبريز 

تمام سعي و كوشش گروه حقوقي و ثبتي پايش اين است كه مراحل ثبت برند در تبريز را بتوانيم  با زباني ساده براي شما بيان كنيم كه در اينجا به دو روش قابل ثبت براي شما متقاضيان محترم به صورت خلاصه  توضيح مي دهيم:

ثبت برند توسط متقاضي 

در اولين مرحله از مراحل ثبت نام سامانه اي برند  بايد به سايت اداره مالكيت صنعتي مراجعه شود و با كليك بر روي گزينه ثبت اظهارنامه الكترونيكي شروع به تكمبل اين فرم  نماييد .اين نكته را بايد مد نظر داشت كه چگونگي تنظيم و تدوين اظهارنامه جهت ثبت برند و علائم تجاري از امور تخصصي  در اين مورد به حساب مي آيد و نيازمند تجربه در اين زمينه مي باشد.

در گام بعدي اطلاعات شركت و يا شخص حقيقي به صورت كامل وارد مي شود و  توجه به اين امر بسيار مهم است كه كالاها و يا خدماتي كه براي شما انتخاب مي گردد طبق مجوز يا جوازي است كه ارائه ميدهيد ،و چنانچه از چگونگي طبقه بندي كالاها و خدمات اطلاعات كافي نداريد مي بايستي از اطلاعات اشخاص متخصص در اين زمينه بهره مند شويد . گام بعدي بارگذاري مدارك لازم جهت ثبت برند از طريق همين سامانه است.

و در انتهاي كار بايد هزينه هاي مورد نيازاز طريق واريز اينترنتي انجام شود. بعد از تكميل نمودن تمام مراحلي كه ذكر شد پرونده شما به كارتابل كارشناس اين اداره هدايت مي شود و به نوبت در مرحله بررسي  كارشناسان قرار ميگيرد. بعد طي نوبت  بررسي هاي كارشناس اداره  صورت مي گيرد كه معمولا" ظرف مدت دو الي سه ماه كاري نتيجه در سامانه قابل رويت است .

در صورتي كارشناس پرونده نظر به نقص در پرونده دهد مي بايستي نسبت به رفع نقص اقدام صورت بگيرد .و يا كارشناس نظر به ثبت برند دهد كه در اين صورت بعد از انتشار آگهي تقاضاي ثبت علامت تجاري بايد روزنامه ثبت تقاضاي علامت را ثبت نام شود.

همان طور كه گفته شد براي ثبت اينترنتي نياز به تجربه و تخصص در اين زمينه مي باشد كارشناسان و مشاوران باتجربه در زمينه ثبت برند آماده ارائه خدمات به شما متقاضي گرامي در زمينه ثبت برند در تبريز مي باشند .

توضيحاتي كوتاه در خصوص وضعيت اقتصادي استان تبريز

تبريز (دربارهٔ اين پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) يكي از شهرهاي بزرگ ايران و مركز استان آذربايجان شرقي است. اين شهر با ۲۳۷٫۴۵ كيلومتر مربع مساحت، سومين شهر بزرگ كشور پس از تهران و مشهد، بزرگ‌ترين شهر منطقهٔ شمال‌غرب ايران و مناطق آذري‌نشين و قطب اداري، ارتباطي، بازرگاني، سياسي، صنعتي، فرهنگي و نظامي اين منطقه شناخته مي‌شود.

جمعيت تبريز در سال ۱۳۹۰ خورشيدي بالغ بر ۱٬۴۹۴٬۹۹۸ نفر بوده كه اين رقم با احتساب جمعيت ساكن در حومهٔ شهر به حدود ۱٬۸ ميليون نفر مي‌رسد. تبريز در سال ۱۵۰۰ و در زمان پايتختي صفويان به‌عنوان پنجمين شهر بزرگ جهان شناخته مي‌شده‌است. اين شهر همچنين بزرگ‌ترين، مهم‌ترين و متجددترين شهر ايران در عصر قاجار بوده‌است. امروزه مردمان تبريز به زبان تركي آذربايجاني و لهجهٔ تبريزي تكلم مي‌نمايند؛ هرچند اسناد و شواهد تاريخي نشان مي‌دهد كه پيش‌تر زبان آذري –كه زباني ايراني بوده– در اين شهر تكلم مي‌شده‌است.

تبريز (دربارهٔ اين پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) يكي از شهرهاي بزرگ ايران و مركز استان آذربايجان شرقي است. اين شهر با ۲۳۷٫۴۵ كيلومتر مربع مساحت، سومين شهر بزرگ كشور پس از تهران و مشهد، بزرگ‌ترين شهر منطقهٔ شمال‌غرب ايران و مناطق آذري‌نشين و قطب اداري، ارتباطي، بازرگاني، سياسي، صنعتي، فرهنگي و نظامي اين منطقه شناخته مي‌شود.

جمعيت تبريز در سال ۱۳۹۰ خورشيدي بالغ بر ۱٬۴۹۴٬۹۹۸ نفر بوده كه اين رقم با احتساب جمعيت ساكن در حومهٔ شهر به حدود ۱٬۸ ميليون نفر مي‌رسد. تبريز در سال ۱۵۰۰ و در زمان پايتختي صفويان به‌عنوان پنجمين شهر بزرگ جهان شناخته مي‌شده‌است.[ اين شهر همچنين بزرگ‌ترين، مهم‌ترين و متجددترين شهر ايران در عصر قاجار بوده‌است. امروزه مردمان تبريز به زبان تركي آذربايجاني و لهجهٔ تبريزي تكلم مي‌نمايند؛ هرچند اسناد و شواهد تاريخي نشان مي‌دهد كه پيش‌تر زبان آذري –كه زباني ايراني بوده– در اين شهر تكلم مي‌شده‌است.

https://www.saadatsabt.com

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.