دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

ما در اين سايت كليه مقالات مربوط به ثبت شركت ، ثبت برند را به اشتراك ميگذاريم

توليد محتوا گرافيكي در طراحي سايت

۷۵ بازديد

توليد محتوا گرافيكي در طراحي سايت

در حال حاضر شما احتمالاً مي دانيد كه چگونه كلمات كليدي مناسب سئو را انتخاب كنيد و چگونه يك پست وبلاگ بنويسيد كه باعث ايجاد ترافيك ارگانيك و تبديل مي شود و اما در مورد مهارت ها و استراتژي بازاريابي محتوايي شما در طراحي سايت چيست آيا آنها به همان اندازه كه قوي هستند و هدفمند هستند ما سالهاست كه اين هنر و صنعت را مطالعه و احترام مي گذاريم و كارهاي بازاريابي محتوايي را با شگفتي براي همه مشتري هاي ما است.
از مارك هاي ملي گرفته تا مشاغل كوچك مشاهده كرده ايم اگر علاقه داريد شغل خود را از بازاريابي محتوا در طراحي سايت خارج كنيد ، براي انجام آن نيازي به مدرك نداريد و فقط بايد با خواندن مقاله هاي مناسب و عملي كردن آنها شروع كنيد. ما مقاله هايي را كه بينش ترين آنها را يافته ايم و نكاتي درباره تاكتيكهايي كه هر روز از آنها استفاده مي كنيم گرد آورده ايم. صبر كنيد تا ببينيد كه آنها چه كاري مي توانند براي شما انجام دهند.

استراتژي بازاريابي محتوا در طراحي سايت

وقت آن است كه به عنوان بخشي از تجربه كاربر محتوا را درمان كنيم به قول يان لوري محتوا چيزي است كه يك پيام را به مخاطب منتقل مي كند. براي ايجاد يك استراتژي بازاريابي موفقيت آميز در محتوا بايد به جاي تمركز فقط روي وبلاگ طراحي سايت خود ، به فكر كردن در مورد آن باشيد. اين مقاله با مثال هاي زيادي در دنياي واقعي به شما نشان مي دهد كه چگونه مي توانيد محتواي خود را براي تقويت تلاشهاي بازاريابي خود ادغام كنيد.
يك تجربه كلي بهتر از كاربر را در طراحي سايت ايجاد كنيد اورنت خود را باز كنيد و اين پست وبلاگ را ذخيره كنيد ، زيرا مي خواهيد استراتژي محتواي طراحي سايت به روز شده يا جديد خود را بارها و بارها به اين مقالات برگرديد. و اگر به اين ليست نگاهي بيندازيد و بلافاصله شروع به حمله وحشتناك كرديد نگران نباشيد. طرحي براي پرش به استراتژي بازاريابي محتوا. اين عاد نيست كه مارك ها تصميم بگيرند كه نياز به نوشتن مطالب بيشتر دارند.

اهميت استفاده از محتواي مناسب در طراحي سايت

چرا نياز به محتواي منحصر به فرد خوب براي مرگ است ما مطمئن هستيم كه در حال فكر كردن هستيد افراد خوب تي سي اف ، اكنون شما فقط ديوانه مي شويد. مي دانيم عنوان اين يكي شما را به يك حلقه مي اندازد اما يك دقيقه طول مي كشد تا اين ويديو جمعه را ببينيد. موز توجه داشته باشيد جانبي اين سريال عالي است ، و ما هرگز يك هفته را از دست نمي دهيم. اگر به سئو جدي هستيد ، اين فيلم ها بايد تماشا كنند.
در ويدئويي كه در بالا به آن اشاره شده است ، او توضيح مي دهد كه چگونه همه هدف محتواي منحصر به فرد خوب را دارند چگونه اين نوار در واقع بسيار كم است و به جاي چه نوع محتوا بايد سعي كنيد در طراحي سايت توليد كنيد. و سپس فقط با دو پا به آن بپردازند و شروع به چيرگي پست هاي وبلاگ كنند. قبل از انجام همين كار ترمزهاي خود را پمپ كنيد و ابتدا اين مقاله را بخوانيد و در آن ، ميشل لين به شما مي آموزد كه چگونه اهداف خود را تعريف كنيد.

نحوه ايجاد استراتژي موفقيت آميز در طراحي سايت

راهنماي گام به گام اين كه آيا شما يك وبلاگ را از ابتدا ايجاد مي كنيد و يا مشغول تعميرات اساسي در مورد وزن خود نيستيد ، اين راهنما براي شماست. از تجزيه و تحليل وبلاگ هاي رقباي خود گرفته تا انتخاب بستر توزيع ، مراحل ذكر شده در اينجا به طراحي سايت شما كمك مي كند تا با نشان دادن چگونگي انتخاب آگاهانه و آگاهانه در هر مرحله از راه ، هر جنبه از وبلاگ خود را بهينه كنيد. يك بيانيه ماموريت را در طراحي سايت ايجاد كنيد.
يك استراتژي بازاريابي با محتواي محكم را از سطح زمين ايجاد كنيد راه براي ترجمه اهداف بازاريابي محتواي شما به سارا گليگر مي گويد ، اول هرگز به دليل ايجاد محتوا ، محتوا ايجاد نكنيد و يا به دليل اينكه مي دانيد مهم است. شما بايد درك كنيد كه مي خواهيد محتواي خود را در طراحي سايت حل كند. اين مقاله اهداف مشترك مانند افزايش آگاهي از برند يا رانندگي بيشتر به طراحي سايت شما را ارائه مي دهد و كا پي آي ها را براي هر يك ارائه مي دهد.

بازاريابي محتوا در طراحي سايت

آنچه من در مورد بازاريابي محتوا با تجزيه و تحليل پست ياد گرفتم دشوار است كه بگوييم وقتي فقط تعداد انگشت شماري از پست هاي وبلاگ را در طراحي سايت خود داريد تا بتوانيد آنرا تجزيه و تحليل كنيد ، كدام يك از تاكتيك هاي نوشتن و بازاريابي كار مي كنند. نيل پاتل براي شما خوش شانس است از مقاله اي كه در كوييك اسپوروت ارسال كرده است ، استفاده كرد. او چيزهاي بسيار جالبي را ياد گرفت ، مانند اين واقعيت كه شما مي توانيد.
با اتصال به محبوب ترين پست هاي موجود در نوار كناري خود ، ترافيك طراحي سايت را افزايش دهيد. به شما در سنجش موفقيت تلاشهاي خود كمك كنند سوال ساده براي كمك به شما در پيشبرد يك استراتژي محتواي برنده هنوز بر اهميت طراحي يك استراتژي بازاريابي محتوا فروخته نشده است اين موضوع را در نظر بگيريد حتي نيمي از بازاريابان مشاغل كوچك يك استراتژي بازاريابي محتواي مستند را در طراحي سايت ندارند.

انتخاب عنوان مناسب در طراحي سايت

انواع عنوان ارسال شده از نظر آماري اثبات شده آيا قاب بندي عنوان شما به عنوان يك سؤال در كليك هاي بيشتري نتيجه خواهد گرفت آيا بايد روي يك موضوع گسترده تر يا خاص تر تمركز كنيد آيا انتخاب صفت هاي كمتر رايج باعث ايجاد تفاوت در طراحي سايت مي شود هاب اسپات براي سؤال مانند اين آزمايش را انجام داد و برخي از نتايج بسيار شگفت آور است به عنوان مثال ، شما احتمالاً قبلاً مي دانيد كه بيان عناوين به عنوان سؤالات كليك بيشتري مي كند.
اما آيا مي دانيد انتخاب صفت هاي منحصر به فرد در عنوان شما مي تواند تأثير مشابهي را در طراحي سايت داشته باشد اكنون كه مي دانيد كدام نوع عنوان بهتر كار مي كند ، چگونه مي توانيد عنوان هايي را براي آن ليست طولاني از پست هاي وبلاگي كه روي آنها كار مي كنيد ايجاد كنيد؟ هاب اسپات همچنين اين راهنماي گام به گام عالي را ارائه مي دهد كه مي توانيد هر بار كه نياز داريد براي نوشتن يك عنوان ، را در طراحي سايت دنبال كنيد.

داستان پردازي در طراحي سايت

قدرت غيرقابل مقاومت در داستان پردازي به عنوان يك ابزار استراتژيك تجارت. چه چيزي باعث ايجاد محتواي واقعي جذاب مي شود به گفته كيت سوسنبري به اين دليل است كه مردم ، موجودات اجتماعي هستند و ما به دليل تمايل ما به ارتباط با افراد ديگر ، به داستان در طراحي سايت جذب مي شويم. اين براي تبليغات و بيانيه هاي بسته كار مي كند ، و مي تواند همان نتايج را براي محتواي شما ارائه دهد و به عنوان يك جايزه ، نوشتن آن را در طراحي سايت بسيار جالب تر مي كند
پس از مدتي ، شما مي خواهيد عناوين جذاب براي پست هاي وبلاگ را شلاق بزنيد ، حتي بدون اينكه در مورد آن فكر كنيد. بقيه يا فقط در مورد استراتژي صحبت كرده اند يا اعتراف كرده اند كه اصلاً هيچ استراتژي ندارند. اين مقاله همراه با يك برگه مفيد است كه مي توانيد آن را پر كنيد تا تصويري شفاف از اهداف خود و آنچه براي رسيدن به آنها بايد انجام دهيد در طراحي سايت تهيه كنيد. كيفيت در مقابل كميت يك تحليل ماهه از بحث وبلاگ نويسي قديمي دارد.

نكات مهم جهت توليد محتواي طراحي سايت

چگونه مي توان با ايده موضوعي در دقيقه صحبت كرد انتخاب مباحث مي تواند يكي از چالش برانگيزترين بخش هاي نوشتن محتوا باشد و به خصوص اگر در حال كار براي مشتري هستيد كه صنعتش دقيقاً هيجان انگيز نيست ما سهم خود را داشتيم و مي تواند داستان هاي ترسناك درباره نوشتن صدها پست وبلاگ براي شما تعريف كند. در مورد آسفالت حتي اگر به اندازه كافي خوش شانس باشيد كه مي توانيد كارهاي جالب را در يك صنعت جالب در طراحي سايت انجام دهيد.ممكن است گاهي اوقات ايده هاي خود را تمام نكنيد و به كمي كمك نياز داريد.
اين راهنماي گام به گام شامل سوال و سؤالاتي است كه به شما در توليد ايده هاي جديد در طراحي سايت كمك خواهد كرد. هنگامي كه شما استراتژي بازاريابي محتواي خود را در طراحي سايت ايجاد مي كنيد ، احتمالاً خودتان اين سؤال را مي كنيد كه چند بار بايد پست هاي وبلاگ را منتشر كنم و مدت زمان پست هاي وبلاگ من چقدر باشد يافته ها ما همچنين راهي براي تفكيك انواع پست ها از آنها بسيار مفيد مي يابيم. پاسخي ساده براي اين سوال سئو سايت وجود ندارد ، اما به طور كلي ثابت نگه داشتن فركانس پست و صرف وقت در پست هاي عميق تاكتيكي و در عين حال اضافه كردن پست هايي با جذابيت عمومي تر مي تواند به بهينه سازي نتايج طراحي سايت كمك كند

https://www.sitishoo.com

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.